Titi Leather. De mi az a Titi?

Sokan kérdezik miért pont Titi? "Ez nem jelent sokat, senkinek nem mond semmit". Na várjatok csak míg elismert márkát teremtek belőle!

Bevallom őszintén sokat gondolkoztam a vállalkozásom nevén és sokára jutottam csak el ide. Szerettem volna ha személyes élmény köt hozzá a sok egyéb kritérium mellett. A sok rágódás közepedte jött a mi kis kutyánk, akit nagyjából másfél éve fogadtunk örökbe a Futrinka alapítványtól. Tiarának nevezték el, amit akkor még nem értettünk (idővel kiderült a hercegnő jelző mivolta :)), inkább becenevén hívtuk: Titi. Akinek van kutyája ismeri ezt az érzést; szívünkhöz nőtt az öreg hölgy. Akinek nincs fogadjon egyet örökbe, vagy legalább legyen ideiglenes befogadó, mert ez egy olyan élmény amit mindenképp meg kell tapasztalni az életben.

A sztorihoz visszatérve, mikor már agybajt kaptam a néven gondolkodva, megjelent Titi épp egy barátnős-beszélgetős estén, mire Ányez barátnőm rávágta, hogy miért nem lesz Titi? Tetszett a felvetése, mert nagyon szeretem Titit és mivel zenész is vagyok és nyílt szándékom a bőrözést a zenével összekötni (Mi, hogy? Na csak kövessétek a posztokat és meglátjátok. :)) úgy gondoltam ez egy jó név lesz nekem. Szeretettel gondolok rá, mert nekem már olyan személyes élmény van a név mögött amit, a közönségemben szeretnék előidézni. Legyen nekik, nektek is legalább ilyen jó!

Egy kedves barátunk a tervezgetés időszakában épp látogatóban volt nálunk és meséltem neki nagy hévvel az ötletemet, illetve hogy már nagyon gondolkozunk a grafikus barátnőmmel a logón. Ekkor ő kért egy papírt és elkezdett rajzolgatni "csak úgy". Most is hálás vagyok neki (is), mert rávilágított a titi mint hangjegy vonalra, amire én addig nem gondoltam. Grafikus barátnőm, Imre Réka (akit ezúton is ajánlok nektek grafikával kapcsolatban: https://www.behance.net/reka_imre) pedig a többi nem kis kreativitást igénylő részét, egészen a kivitelezésig végezte.

Azt hiszem ez máris egy remek indulás, szuper hogy ennyi barátom támogat, köszönöm!

Ékeskedjen itt egy kép rézmáli Tiara hercegnő, Titiről, stílusosan, gitártokban:

2014_348.jpg