Következő kihívás

Boldog Új Évet Mindenkinek!

Az idei év folytatandó/következő kihívása nem más mint egy mappa. Ez azért nagyon izgalmas, mert itt van lehetőség a zsinór vagy akár a linós technika kipróbálására, tanulására is, ami engem nagyon foglalkoztat. Egy olyan mappát tervezek készíteni, amit majd mikor zenélni megyek magammal viszek, mint kotta/dalszöveg papír tartó. Mégis csak elegántosabb egy míves bőr mappa a kottatartón mint egy papír. 

Itt egy picit kifejteném, a zenés dolgot. 12 éve gitározom és 3 éve tanulok énekelni, a zene elég nagy szerelmem, tiszta alkotás és persze rengeteg munka, de hát én ezeket szeretem.:) Ha valakit érdekel bővebben, most ebben a formációban játszom: www.turnaroundbaby.hu . És akkor zárójel bezárva.

Gondolom sokan vagyunk ezzel még így, de én nagyon szeretem az életfát. Emlékszem, iskolás koromban is nagyon szerettem fát rajznolni, más kérdés hogy nem nagyon tudtam, de valahogy mindig elbűvölt hogy arra kanyarítod amerre érzed, olyan hajtása, olyan vastagsága lehet amilyen a hangulatod éppen és akár az égig is szökhet. Most hogy már magamra szedtem a megfelelési vágyat a "mások felé" és "jaj ez így valóban szép, esztétikus-e" nehezemre esik fát rajzolni, mert folyton az a gondolat jár a fejemben, hogy á, ez így béna fa lenne. Tehát ünnepek alatti feladatom újra gyermeknek lenni, elengedni a vélt elvárásokat és rajzolni egy olyan fát, ami most épp én vagyok, no meg nem mellesleg a mappán is jól mutatna az elkövetkező mondjuk 20 évben. 

A rajzokkal nem borzasztok egyelőre senkit, viszont a fonal (ami amúgy zsinór, de nekem valahogy mindig a fonal jut eszembe) technika próbáját befotózom, mert bár még csak egy kis darabka, semmi jelentéssel, máris gyönyörűnek találom a bőr ilyen fajta felhasználását.

img_2076_1_.jpg