Tanakodás

Igen, nagyon régen írtam, és az is csak az első bejegyzés volt. Ennek több oka is van, de a legfőbb a félelem, hogy nem lesz izgalmas, jó, helyes, célszerű az amit és ahogyan írok (szoktátok figyelni, hogy milyen sokszor a félelem, sőt a vélt/képzelt félelmek gátolnak meg valamiben?). Bár ennek a blognak nem a pszcihológia a témája, sokszor lesz benne egy csöpp emberi oldal is, mert én e nélkül nehezen tudnék én lenni. 

Na szóval, hogy a lényegre térjek, megírom, hogy hogyan telt az elmúlt idő. Nem sokkal a blog indítása után egy szakmailag nagyon megtisztelő és örömteli változás állt be az életemben, ugyanis lehetőségem nyílt tanulni egy igazi mestertől, aki főként filmekhez készít bőr tárgyakat, kellékeket, kosztümöket. Képeket mindenféle jogi dolgok miatt nem fogok közzétenni az ottani munkákról, de azért meg-meg említem majd, hogy miket tanulok. Az elmúlt másfél hónap alatt volt szerencsém pl pisztoly tokot javítani, szabni, égetni, meglesni hogyan is készül egy bőr sisak, hogyan kell bőrt géppel varrni, hogyan célszerű bizonyos bőröket szabni, milyen szerszámok vannak amikről én még csak nem is hallottam, de nagyon hasznosak és sokszor egyszerűek stb. Összességében nagyon jó benyomások értek mostanában engem, na persze vívódom is magammal, mikor valami nem megy olyan gyorsan, pontosan (hogy is mehetne, lévén még most tanulom) ahogyan az már a tapasztaltabbaknak, de igyekszem tudatosan észben tartani, hogy minden kezdet valószínűleg ilyen, vagy még rosszabb és igazából szerencsésnek tarthatom magam!

A suliban történő dolgokról viszont képeket is fogok posztolni, azt hiszem ezzel csak a saját jogaimat használom fel. Kb két hete fejeztem be egy mobil tokot, amit a saját telefonomhoz készítettem. A szimbolikája az elején a Nap, a hátulján pedig a Hold, ami igazából egy bőrből van, abból amiből a nap is. A Hold esetében a háttér talán lehetett volna kicsit sötétebb kék, úgy talán jobban tükrözte volna az éjszakát. 

Készülőben:

2014_266.jpgMár használat alatt:


img_2074_1_.jpg